25 Mart 2012 Pazar

ŞEFTALİLİ KEDİDİLİ PASTA


Herkese yeniden merhabaaaa,günlerdir bloğuma hiç uğramıyorum nedeniyse geçmek bilmeyen bel fıtığım,ameliyat olana dek geçmeyecek biliyorum ama o kadar zorlanıyorum ki ,belimi,bacağımı hatta ayak parmaklarıma kadar inen ağrıya dayanmak çok zor geliyor,hiçbirşey yapamamak sürekli yatmakta iyi gelmiyor.İlaç içmekten nefret ediyorum,hatta içerken artık zorlanıyorum.Bu arada belki farketmişsinizdir bloğumun teması değişti,bloğuma kendine özgü tasarımlarıyla bambaşka bir hava kazandıran http://degmesinyagliboya.blogspot.com/ a Sevgi hanıma emeğinden dolayı ne kadar teşekkür etsem ne kadar dua etsem az gelir,Allah'ım herşeyi onun gönlüne göre versin...Sizce nasıl olmuş? ben çok beğendim sade ama çok hoş geldi bana.Bu arada tarifler her zamanki gibi birikti yapar yapmaz fotoğrafı çekilenler oldu,çekmeyi unuttuklarımda.Buda o tariflerden biri.Malzemelerimiz: 
    
4 su bardağı süt  

2 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı un
 9 kaşık şeker
 1 vanilya
1 yumurta sarısı
 1 paket kedidili bisküvi
3-4 şeftali
1 su bardağı sıcak su
1 tatlı kaşığı neskafe
1 yemek kaşığı şeker
yeşilfıstık
Önce süt tencereye alınarak içine çırpılmış yumurta sarısı eklenir.Ayrı bir yerde un,nişasta,vanilya ve şeker karıştırılır ardından oda süte eklenir ve ocakta muhallebi kıvamına gelene dek pişirilir. Kalıbımıza bisküviler dizilir ve 1 su bardağı sıcak suya  1 tatlı kaşığı neskafe ve 1 yemek kaşığı şeker eklenerek karıştırılır ve bisküviler bununla ıslatılır.Bisküvilerin üzerine dilimlenmiş şeftaliler dizilir,en son kremada şeftalilerin üzerine spatula ile yayılır.Oda sıcaklığına gelince şeftali ve yeşil fıstıkla süslenir.Soğuması için buzdolabına kaldırılır.AFİYET OLSUN...
                                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...