14 Kasım 2011 Pazartesi

MUZLU RULO


Bu ilk rulo pasta yapışım. Her zaman acaba olur mu,ya sararken kırılırsa,ya içi hamur kalırsa, yapabilirmiyim, diye bir tedirginliğim vardı,ama gördüm ki bu çok gereksiz bir tedirginlikmiş.Yaptım,oldu:)Gelelim malzemelerimize:Hamurumuz için:4 yumurta,4 fincan un,4 fincan şeker ve kabartma tozu.Hamuru hazırladıktan sonra yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine kaşıkla yaydım,sonra sıcak fırına...fırından çıkınca ilk sıcaklığı geçtikten sonra yağlı kağıdın dışına serdiğim nemli bir mutfak havlusu yardımıyla hafif şekilde rulo sardım.Daha sonra ruloyu açıp içine krem şanti sürdüm.Uzunlamasına tam ortaya uç uca iki muz koyup rulu şeklinde sardım.Üzerine artan krem şantiden sürdüm.Her tarafına toz antep fıstığı serptim.AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...