21 Kasım 2011 Pazartesi

KISIR


Herkesin belirli bir kısır tarifi vardır,kimi sulu yapar kimi susuz,kimi içinde yeşilliği az sever kimi çok,kimi soğanı çiğden koyar kimi benim gibi kavurarak.Nasıl olursa olsun kimse genelde hayır demez bu lezzete değil mi?Malzemeler:Ben bulguru hiç ölçmem hep göz kararı yaparım ,elimde hiçbir zaman aza gitmez zaten hep bol kepçeyimdir.4 kuru soğan,1 demet taze soğan,1 demet dereotu,1 demetten biraz az maydanoz,salça limon,zeytinyağı,kimyon ve tuz.Ben kuru soğanları küp küp doğradıktan sonra bol yağda kavurdum ve içine salçayı ekleyip onunda çiğ tadının gitmesini sağladım.Büyük bir yerde bulguru sıcak suyla biraz ıslattım.Ardından içine salçalı soğanı ve kimyonu ekleyerek iyice karıştırıp özleştirdim.Doğranmış taze soğan,maydanoz ve dereotunu,limon ve tuzunuda ilave ettim.Yanına ne gider turşu ve bol marul.AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...