20 Nisan 2013 Cumartesi

YUMURTALI SARMAŞIK KAVURMASI

          Tadı öyle aman aman bulunmayan bir lezzet değil,hafif acımsı bir tadı var,ormanda bulunuyor ama ben nedense bu konuda oldukça beceriksizim,hiç bulamıyorum.Ama annemler ne zaman aramaya gitseler elleri boş dönmez,az veya çok bulurlar,kendim hiç denememiştim hep annem yapar bende yerdim ama bu defa annemden bir demet alıp kendim yaptım.
Malzemelerimiz:
  • 1 demet sarmaşık
  • 2 yumurta
  • 1 kuru soğan(isteğe bağlı ben koymadım)
  • zeytinyağı
  • tuz
    Sarmaşıkların kart yerlerine kadar ayıklanır ve yıkanıp doğranır.Tavaya zeytinyağı koyulur ve doğranan sarmaşıklar biraz pişirilir,çok fazlada pişirilirse tadı iyice acımtırak olur.Sarmaşıklara yumurtalar kırılıp eklenir,tuz ilave edilerek karıştırılıp pişirilir.Hepsi bu kadar,sonra ekmek batıra batıra afiyetle yenir.
    AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...