25 Nisan 2013 Perşembe

HAŞHAŞLI LİMONLU MUFFİN

  
 
Yine önceden yaptığım tarifleri eklemeye devam ediyorum.Tarifin orjinali portakallı haşhaşlıydı ve http://semaver1.blogspot.com a ait fakat biraz değişiklikler yaptım ve böyle bir sonuç çıktı ortaya:)
        Sanırım bütün bunların nedeni limonlu lezzetleri daha çok sevmem.
Malzemelerimiz:
  • 3 yumurta
  • 2 çay bardağı şeker
  • 2-3 yemek kaşığı limon suyu
  • 1 limonun kabuğu(rendelenmiş)
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 3 çay bardağı un
  • 3 çorba kaşığı mavi haşhaş
  • 1/2 su bardağı süt
  • 1 kabartma tozu
  • 1 vanilya
    Önce yumurta ve şeker çırpılır.Ardından önce sıvı malzemeler sıvıyağ,süt ve limon suyu eklenip çırpılır,daha sonra rendelenmiş limon kabuğu,vanilya,kabartma tozu,haşhaş ve unda eklenerek tekrar çırpılır.Muffin kalıplarına ikişer kaşık paylaştırılır ve 180 derecede pişirilir.
    Ben 2 çay bardağı sütle  1 paket çikolata sosu  pişirip muffinlerin üzerine gezdirdim.Sade olarakta servis edilebilir.
    AFİYET OLSUN...

3 yorum:

  1. Canım benim kekler çok nefis görünüyor,ben de kekte limon kabuğunu ve limon suyunun verdiği ferahlığı çok seviyorum,son keklerimi hep limonlu yaptım,ancak içinde haşhaşı hiç denemedim,güzel olacağına inanıyorum,
    ellerin dert görmesin,
    hayırlı cumalar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım benim ben sayfamı davetlilere açık yaptım,
    mail atarsan senide davet ederim,sevgiler,
    hayatcemresi@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık tam benlik olmuş bunlar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...