19 Temmuz 2014 Cumartesi

ZEYTİNYAĞLI BAMYA


  Ne çok severim kendilerini,ama malesef evde benden başka seven yok.Eşimde,çocuklarda yemiyor.Bende sadece kendime göre yapıyorum.
  Bu arada bu bamyalarda,domateslerde annemlerin bahçesinden.

Malzemeler:
yarım kilo bamya
1 büyük kuru soğan
2 diş sarmısak
3 büyük domates
zeytinyağı,tuz
1 yemek kaşığı limon suyu

İlk önce bamyalar yıkanır süzülür ve suyunun kuruması beklenir.Ardından soğanlar ve domatesler yemeklik doğranır.Ben tüm malzemeleri çiğden koydum.Yemeği yapacağımız tencereye ilk önce soğanlar,sarmısaklar onun üzerine bamya onun üzerinede domatesler koyulur.Domateslerin üzerine limon suyu,tuz ve zeytinyağıda gezdirilerek kısık ateşte domateslerin suyuyla biraz pişirilir.Ben domatesler çok sulu olduğu için üzerine sadece 1 çay bardağı su ekledim.
AFİYET OLSUN...


2 yorum:

  1. bugün bende yapayım bak iyi hatırlattın valla :D

    YanıtlaSil
  2. Seviyorsanız neden olmasın,bizim evde benden başka seven yok malesef:(yaparsanız şimdiden afiyet olsun,sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...