17 Mart 2014 Pazartesi

VANİLYALI PUDİNGLİ,DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE


Herkese iyi akşamlar,bugünkü tarifim çayın yanına pek yakışan bir tarif.Bu aralar bloglara fazla sarmış durumdayım,sürekli denemeler yapıyorum çok şükür hepsinin lezzetinden ailece memnunuz,afiyetle yeniyor.Bu tarifte buradan.

Malzemeler:

1 yumurta
100 gr tereyağ
1 paket çilekli puding(ben vanilyalı puding kullandım)
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı damla çikolata

Tüm malzemeler hamur kıvamına gelene dek yoğurulur.(hamur zor toparlanacak gibi görünsede kıvam alıyor)
İstenen şekil verilir.(ben yuvarlak yaptım)
Kurabiyeler yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklı olarak dizilir.
180 derecede 20-25 dakika pişirilir.(kızarmaya başlayınca fırından çıkarılır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...