11 Ekim 2014 Cumartesi

İNCİR SORBE


 Mutlu bir hafta sonu diliyorum...
Eğer bu güzel lezzeti bugüne kadar benim gibi denememiş olanlar varsa incirler bitmeden denemenizi şiddetle öneriyorum :)
Deneyin pişman olmazsınız enfes bir tat...

Tarif yemek de yemek sitesine ait.

Malzemeler:
10-12 adet incir
1/2 su bardağı süt
1 yemek kaşığı bal
İncirlerin tepesi minik bir şekilde kesilir ve bu kesikten incirin içi dikkatlice oyulur.İncirin içini ayrı bir kapta süt ve balla birlikte pürüzsüz olana dek rondodan geçirin.İncirin içi bu harcla doldurularak dondurucuda 3-4 saat  bekletilir,hepsi bu kadar basit.
3-4 saat sonra sorbelerimiz servise hazır,afiyet olsuuuun... 


2 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor, elinize sağlık. Benim tarifimi yapmanız çok mutlu etti. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,daha önce bilmediğim için üzüldüm ama yeni birşeyler öğrenmek çok keyifli,nefis bir lezzet biz çok beğendik,tarif için ve emeğiniz için ayrıca teşekkür ederim,saygılar bizden...

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...