5 Ağustos 2013 Pazartesi

YOĞURTLU KIZARTMA

  Çocukların en sevdiği yiyeceklerin başında patates kızartması geliyor herhalde.Evde pek fazla kızartma yapmasamda bazen onları kırmamak için yapıyorum.Patates pazardan patlıcan ve biberler kendi bahçemizden.Kabakta kızartmak istiyordum ama kabaklar çok büyüktü kalmasın diye kızartmadım.Gerçi bu gün bahçeye gittik,baktım hiç küçük boy kabak yok bende mecbur kocaman bir kabak kopardım bakalım ondan ilerideki günlerde neler yapılacak...

 Malzemeler:
3 adet patlıcan
4-5 büyük boy patates
7-8 karışık sivri biber(acı-tatlı)
1 kase sarımsaklı yoğurt
kızartmak için sıvıyağ
 
  Sebzeler yıkanıp kurulanır,patatesler soyulur,patlıcanlarda alacalı soyulur.Biberlerin sapları kesilir ve çekirdekleri çıkarılır.Tavaya sıvıyağ koyulur,yağ ısınınca ilk önce patatesler ardından patlıcan ve biberler kızartılır.Kızartılan sebzeler servis tabağına alınarak üzerine sarımsaklı yoğurt gezdirilir.
  AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...